Sjätte Inlägget!

Nu är jag hemma, från Ludvika.
APPISS, jag ville vara kvar.
Hela min själ skrek : " stanna kvar!"
Hela min kropp skrek : " stanna kvar!"

Shit, jag har överraskat mig själv denna gång. Jag trodde inte att jag kunde älska någon , NÅGON så här mkt ! shit alltså.

Fan vad bra det känns! <3 <3
Jag saknar hans händer i mitt hår, Jag saknar hans otroligt underbara Leende, han skratt, hans humor, ja ALLT!
Jag vill att han ska vara här nu !

Jag grät hela resan hem, Jag verkligen stor tjöt ! å jag hatar att gråta inför folk, men på tåget å på bussen så stor bölade jag ! OFFENTLIGT!

Jag kan inte sluta gråta. Han är så jävla underbar. Han är han med stort H ! ÅH HAN ÄR MIN ! mohahaha!

Jag älskar denna man tills jag dör!
Catrin <3 Daniel = SANT!
Hjärtat! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul när ni träffats oftare så börjar han bara sitta framför sin dator!

2008-11-12 @ 03:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0