första inlägget!

Ojojoj!
detta e mitt första Inlägg! :)
Tanken med denna blogg , är att skriva lite om mig å mitt liv, vad som händer å vad som har hänt.
Och hur livet kan Fucka till en ordentligt.

--
Vad har hänt i veckan då ?

Jo, Jag var i sthlm i Helgen, åkte från östhammar på fredagen och kom hem i Måndags.
Jag hade en Psykologtid kl 14:30 på måndagen , så jag passade tiden precis från sthlm till östhammar.
Jag kom hem typ 5 min innan Psykologtiden.
Jag skar mig på bussen hem. Djupt. Djupare än ever.
Varför ?
Jag vet inte!

Jag hade inget så jag kunde inte plåstra om såret, så jag lät det bara rinna lite blod på sätet. 
När jag kom till psykologen så öppnade jag mig, Jag grät, visade mitt sår å grät lite till.
Hon skickade mig direkt till Uppsala, akut till Psyk där. där dom Limmade ihop såret och pratade med mig.
Dom vågade nästan inte skicka hem mig, PGA mina s-tankar å mina sår.

Men dom skickade hem mig , efetr att jag hade lovat att sköta mig.
dom höjde dosen på mina piller YTTLIGARE!
nu går jag på 30 mg. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0