Tredje inlägget.

Ja. idag bär det av, det ska gås på Konsert! <3
JUSTFAN! igår , jag glömde säja det, att jag sa till Claes att jag börjar bli kär i han , så vi får se vad som händer. han typ. " oj.." . han vill inte , right ?


Igår natt så kunde jag inte sova. jag kunde inte sluta tänka p åStoffe, som jag har förlorat.
Jag avr hos han en hel helg, å fastnade för hans underbara leende, hans ögon. ja allt!
men det är förjäves nu. För han Hjärtar ngn annan.  och dom verkar vara jätte kära.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad som har hänt. Jag vet ingenting Längre.
åh, det finns inte mkt att göra, va ?

Jag tänker lägga kärleken på hyllan ett tag, om inte Claes säjer ja. för jag blir bara sur å besviken på mig själv när allt går åt helvete.  Kärleken bara skiter sig. Ingen vill ha mig. typ.

Nu sitter iaf roger här å smaskar på en gurka brevid mig. den enda mannen i mitt liv som har stannat vid min sida! <33

det skrivs mera senare.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0