Elfte Inlägget.

Tjo.
jag har precis läst Eriiza's blogg. ( eriiza.webblog.se) om hur svårt hon har det OSV.
jag fattar verkligen hur hon tänker.
för jag har varit där själv, och det är inte lätt!

Det händer ofta att jag får sånnadära "Flash-backs" om mitt liv, och på VAD jag och min omgivning kunnat gkjort för att få allt bättre. Men sammtidigt så ångrar jag inte att skit.  Faktistk. Jag ångrar inte ett skit av vad jag har gjort, eller av vad jag har sagt. Alla dom gångerna jag rymde , vad bara för att få komma ifrån. För att få vara själv en stund, men för att sen hanma i ett värre kaos.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jo... Samma här, ångrar inget, men ändå allt. Svårt att förklara egentligen och det låter helt dubbelmoral, men så är det ibland !

2009-01-07 @ 10:40:14
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0