Tolfte Inlägget.

Ohja, nu är jag hemma i Östhammar .. IGEN.
men. denna resa hem så grät jag inte lika mkt som alla andra gånger.
Jag bara gick ner mig i världens sjukaste fet ångest med Depp.
Jag kan inte sluta tänka på en sak. Och det är vad som skulle kunna hända om jag förlorade allt jag håller kärt här i livet. och när jag verkligen funderar å tänker på det så bara börjar jag gråta.

jag hatar att tänka. jag hatar att vara ensam, för då kommer allt hat. När jag är själv, då hatar jag allt och alla. det är då alla mina tankar kommer om det ena och det andra.
Jag litar inte på mig själv när jag är ensam. för jag hatar tillochmed dom som jag älskar mest i hela livet.

Jag vill aldrig vara ifred igen. för det slutar bara med att jag gråter, hatar alla och vill dö, tills jag somnar och har glömt allt nästa dag.

Imorgon börjar skolan.
jag fick ett sms från erik, han som har hand om praktiken och som även är min mentor. i smset stod det:
"Hej. eftersom att du inte kom till skolan idag så rapporterar vi dig till CSN. vi funderar också på att skriva ut dig helt från skolan.Du kommer att få ett formelt brev om detta. / erik"

Så.. med andra ord så  håller jag på att bli av med min praktik, och min skolgång.

VAD HÅLLER JAG PÅ MED ?!


ajö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0