Orka ?


ASSÅ jessica.. (SILICA PÅ HELGON!)
Lägg ner ! Ingen kommer lösa dina problem. DU måste ta dig ur skiten Själv. OCH sluta klaga på allt å alla. å säja att det är deras fel att du Knullar som en jävla Gnu. Ingen bryr sig eller ahr brytt sig om dig! och vi kommer inte göra det heller !
ALDRIG!
Och du klagar på både mig och emma för att vi (enligt dig) "it-tjaffsar" och att vi ska komma å möta dig face to face. JA det kan vi väll göra. Du säjer att du slår hårt, HAHAHAHA! YEAH RIGHT! du kan ju inte ens gå som en vanlig människa!
Men om du nu är så less på IT-tjaffset, vrf Argumenterar du då emot ? Du mer eller mindre Ber om det då.
OCH är detta tacken för att jag stod upp FÖR dig mot Legosexuell ? då är du inte ens värd ett jävla skit.
Du tänker bara på din egna fitta. VET DU DET ?!

det är inte ett dugg synd om dig.
Du snackar om självskade beteende och Självmordstankar..
Kom till mig, när du berkligen ahr provat att ta livet av dig på alla möjliga sätt.
TEX som jag, en gång Hoppade jag in i en vägg med Huvet före, för att nacken skulle brytas.
Jag har försökt hänga mig ETT OTAL gånger, Jag har skärt mig Djupt på ställen du ALDRIG kommer få se.
När du har gjort det, Kom till mig, så ska jag SKRATTA dig rakt i ansiktet! DIN NOLLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0