Sextonde Inlägget!

asså. det är så här; jag hyr en lägenhet i ett gammalt Ålderdomshem där det finns 4 lägenheter.
dom som bor under mig, Lisa och emil, och jag är rätt bra vänner.
Iallafall vad jag alltid har trott. och så hade vi sagt att vi skulle gå på bio ( ice age 3 ) alla 3, tillsammans. och det har vi sagt jätte länge nu. men sen, i tisdags, kom emil och sa att dom nu hade bestämt att han och lisa skulle gå. Bara dom. och jag blev chokad, men sen förbannad. och börjar skrika åt emil. ’ Han började skrika tillbaka och bad mig att lugna mig. ( vilket man inte gör till mig, för det blir bara värre då..) Jag blev mer å mer förbannad tills jag tillslut började gråta och gick upp till mig å skrek ” ha så jävla kul på bion då. utan mig. Fan vad ni e helt dumma i huvet. FAN vad ni har svikit mig.” osv. jag gick in till min lägenhet och låste dörrn å bara grät. sen kom en som kommer hit ibland upp till mig och lugnade ner mig osv. så jag gick ner igen, där i stora köket lisa och emil var. och pratade eller kollade inte ens på dom. 5 minuter senare kom emil till mig och sa :” jag har tagit fram alla tider som Ice age 3 går imorgon.” till mig. Jag fattade inte ett jävla skit. efter 2-3 timmar kom lisa upp till mig och bad om ursäkt. och sa :” jag vill inte lägga skulden på någon. Men det här är emils fel. Han har så dåligt minne.”

 visst , vi gick på bion.
Men jag kan ändå inte släppa skiten!
Idag så sa jag till emil att jag tycker att han vart här för mkt.
Då sa han till lisa att jag tydligen Gnällde, och att jag hade sagt så 3 ggr idag! Jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0